Czy zajmuje się content marketing?

Content marketing to termin parasolowy dla wielu różnych rodzajów treści marketingowych – od blogów i filmów po podcasty, infografiki i inne. Jest to treść, która zamiast bezpośredniego przekazu sprzedażowego do potencjalnych klientów, opowiada im o Twoim produkcie, usłudze lub biznesie w sposób, który jest pomocny lub zabawny. Marketing treści jest świetną opcją dla marketerów B2B, ponieważ ma potencjał dotarcia do znacznie większej liczby osób, niż tylko wysyłanie informacji prasowych lub pukanie do drzwi.

Marketing B2B – Content Marketing i znaczenie YouTube

Marketing treści jest szeroki i obejmuje wiele różnych sposobów angażowania się w klientów i perspektywy, ale jedną z najbardziej popularnych opcji jest tworzenie filmów. Wideo może być świetnym sposobem na zaprezentowanie swojej wiedzy, a także na skłonienie potencjalnych klientów do myślenia o korzystaniu z Twoich produktów lub usług w ogóle. Filmy wideo są również świetne dla optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO), ponieważ są łatwe do indeksowania przez wyszukiwarki. Ale co zrobić, jeśli nie jesteś zbyt dobrym kamerzystą? Co jeśli nie masz zbyt wiele czasu? Co jeśli nie możesz sobie pozwolić na sprzęt? Czy jest jakaś nadzieja?

Content Marketing-YouTube

Jednym z najprostszych sposobów na stworzenie świetnych treści wideo dla Twojej firmy jest wykorzystanie YouTube (należącego do Google). Więcej na ten temat znajdziesz na tronie https://writtedly.pl/.