Reklama Google Ads to płatna kampania marketingowa, która pozwala firmom promować swoje witryny, aplikacje i produkty w wyszukiwarce Google.
Reklama Google Ads to płatna kampania marketingowa, która pozwala firmom promować swoje witryny, aplikacje i produkty w wyszukiwarce Google. Reklamy są wyświetlane w wynikach wyszukiwania głównych wyszukiwarek, takich jak google.com lub bing.com, wraz z sekcją „Najważniejsze artykuły” w YouTube i innych witrynach, takich jak Amazon.com. Ułatwia to użytkownikom znalezienie Twojej witryny podczas wyszukiwania w Internecie, a jednocześnie zwiększa prawdopodobieństwo kliknięcia reklamy, jeśli pojawia się ona w witrynie o dużym natężeniu ruchu, takiej jak YouTube czy Amazon.
Jako właściciel małej lub średniej firmy możesz się zastanawiać, ile będzie kosztować Twoja kampania. Koszt reklam Google zależy od liczby słów kluczowych i liczby reklam, które chcesz wyświetlać. Jeśli chcesz zacząć, reklamy Google kosztują 1 zł zwykle za kliknięcie w słowo kluczowe i kilka zł za każdą reklamę.
Prosty sposób na obliczenie kosztu reklam w Google.
- Całkowity koszt kampanii to całkowity koszt prowadzenia konta Google Ads pomnożony przez liczbę miesięcy kampanii.
- Szacowany budżet miesięczny (jeśli używasz budżetu) dla kampanii to jest to szacowana liczba kliknięć pomnożona przez koszt kliknięcia (zł/kliknięcie).
Kampanie Google Ads to najpopularniejsza opcja reklamowa, jeśli chodzi o marketing B2B. Są potężne, niedrogie i zapewniają natychmiastowy dostęp do ogromnej liczby odbiorców.
Wraz z rozwojem rynku zmienia się również korzystanie z Ads. Reklama Google Ads jest teraz używana do wielu celów w różnych branżach, takich jak wprowadzanie produktów i influencer marketing.
W ostatnich latach znacznie wzrosło również wykorzystanie reklam dostosowanych do urządzeń mobilnych. Reklamy te zawierają kreacje dynamiczne, które zmieniają się w zależności od używanego telefonu lub różnych kryteriów, takich jak lokalizacja lub historia przeglądarki.