Wszystko, co musisz wiedzieć o reklamach na YouTube

Według badań przeprowadzonych przez Google i PQ Media, 31% globalnej populacji obejrzało w ostatnim miesiącu film na YouTube. To samo badanie szacuje, że około połowa oglądanych filmów to były reklamy.

Ponadto, YouTube jest jedną z dwudziestu pięciu najlepszych stron internetowych na świecie. Przy tak dużej bazie użytkowników i możliwości korzystania z niego na każdym urządzeniu, jest to skuteczna platforma dla reklamodawców.

Aby wyjaśnić, istnieją dwa rodzaje YouTube Ads-the Video Ads (VAs), które grają przed lub podczas klipu chcesz oglądać i In-Stream reklamy (ISAs), które grają podczas oglądania filmu i mogą być pomijane lub nie. Te ostatnie są droższe, ale są lepsze w utrzymaniu uwagi, ponieważ przerywają to, co oglądasz i nie mają opcji ,,pomiń reklamę” przed nimi.

Oba typy używają różnych strategii kierowania reklam:

– VA używają targetowania na podstawie demografii, zainteresowań i słów kluczowych

– ISA używają kierowania na podstawie danych demograficznych, zainteresowań i lokalizacji.

Zarówno VA i ISA mogą być również kierowane na płeć, grupę wiekową etcetera. Oba rodzaje reklam mogą być również kierowane przez język. Więcej podobnych artykułów znajdziesz na stronie https://medialis.pl/ .